Pedagogia-proposamenak
egiteko, hezkuntza-proiektuan jasotako printzipioez gain, honako
pedagogia-printzipio hauek hartuko dira kontutan:
1.- Hezkuntza-gaitasun
orokorrak jaso behar ditu irakaskuntza eta ikaskuntzako prozesuak, eta
kontzeptuzko, prozedurazko eta jarrerazko edukiak biltzen dituzten oinarrizko
gaitasunak lortzea izan behar du prozesu horren xedea.
2.- Lana proiektu osoen
bidez eginez gero, erraztu egiten da oinarrizko gaitasunak ikasleei helarazteko
bidea eta jakintza-arloen eta irakasgaien arteko diziplinartekotasuna.
3.- Familiek eta
irakasleriak parte-hartze eta inplikazio handia izan behar dute
eskola-antolamenduan, eta indartu egin behar da irakasleen hezitzaile-izaera.
Autonomia pedagogikoa.
Ikastetxeak ezarritako curriculuma garatuko du programazio didaktikoen bitartez. Programazio horietan kontuan izango dira
hezkuntza-maila honetako ikasleen beharrak eta ezaugarriak. Programazioetan,
halaber, haurren jolasteko, lan egiteko eta atseden hartzeko erritmoak
errespetatuko dira.
Hezkuntzak, autonomia sustatuko du eta maisu eta maistren, hezitzaileen
eta profesionalen talde-lana bultzatuko du.
Ikastetxeko
hezitzaileek autonomia izango dute hezkuntza-maila horretan erabili behar den
material didaktikoa aukeratzeko.
Ikasleen gaitasunak,
prestakuntza eta aukerak ahalik eta gehien garatzeko, ikastetxeak curriculuma zabaltzeko
ahalmena du.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina