Metodologia funtsezko
curriculum-elementuetako bat da hezkuntzako asmoak betetzeko. Metodologian adierazten
da hezkuntza-jardueraren berri ematen duen eta jarduera hori zehazten duen
erabaki multzoa.
Irakasle-taldeak erabaki
beharko du nola heldu irakaste-ikaste prozesuan esku hartzen duten aldagaiei, eta,
hartara, banakako eta taldeko ezaugarriei hobekien erantzungo dieten jardute
didaktikoak aukeratu beharko ditu.
Halaber, oinarrizko gaitasunak pixkanaka
garatzeko aukera emango duten hezkuntza-proposamenak diseinatu beharko ditu.
Haurrek adin horietan
nolakoak diren eta nola ikasten duten erakusten duen gaur egungo ezagutzaren oinarria
abiapuntu hartuta, esku-hartze pedagogikoak honako printzipio metodologiko
hauek izan beharko ditu erreferentetzat:
1.– Aniztasunaren
trataera.
2.– Ikaskuntza
esanguratsua.
3.– Eskola-giroa:
ongizate-, afektu- eta estimulu-eremua.
4.– Eremuen, denboraren
eta baliabide materialen antolaketa.
5.– Haur Hezkuntzako
ikastetxea: bizikidetzarako tokia.
6.– Haur Hezkuntza:
denon eginkizuna
7.– Ebaluazioa:
prozesuen behaketa
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina